Luahan rasa hatiku yang terbuku
was posted at 1:25 PM with 0 comments
Assalammualaikum. Lulz tajuk kemain berlagak haha. Well you know, cuti sekolah dah mula. K bermulalah kehidupan ku sebagai seorang "lifeless" haha yeah no doubt. Fact instead. Sangat bosan k bosan. Cuti sekolah ni, aku mana boleh pergi mana mana. Hmm le me so sad. Why? Sebab mak tak kasi. I have no idea what Im gonna do at home. Zzzzz *tidur sambil menaip*

Dear mom, why you do like tiz to me? Hmm. Cool dot cool. Mak kau buat kebaikan dekat diri kau, kau redha je. Lepas je habis SPM, kau bebas kau nak pergi mana. Masa kau sambung belajar, kau buat apa yang patut kau buat masa teenager tapi yang kau tak boleh buat. Tapi jangan sampai langgar hukum agama sudah *cakap dekat diri sendiri*

Seriously jelly dengan life member lain. Yelah, mak dieorang kasi dieorang hang out w their friends semua. But otak cepat cepat fikir, banyak keburukannya kalau kita keluar rumah tanpa ibu bapa, first thing mesti kena usha *but not for me, kalau aku kena usha, zayn akan cari mamat tu sampai mati lol* then mulalah minta numb, start contact, have a crush on each other, confess, couple, melawan cakap parents, lari rumah, sewa hotel, main, mengandung, buang anak, kena tahan dekat pusat pemulihan akhlak. Omg aku tanak jadi cenggini. Who knows? Jiwa remajalah katakan. Otak pun tak matang lagi.

Second is, berkeliaran bagaikan bohsia. Haha cam siaa ayat aku ni. Maksud dia boleh buat maksiat gitu. Alah malas ah nak cakap lebih, takut ada orang terasa. Member pun pernah buat benda ni. Hmm nanti kata kutuk belakang dia pula -.- Tapi faham kan? Aku tak biasa benda benda camni sebab entah aku bukan perempuan sosial. K....

So le me just duduk rumah, goyang kaki, online twitter, blog, tumblr lika a boss. Everyday.. Kalau dah bosan, tengok tv pulak. Kalau bosan lagi, melukis. Oh baru ingat, haritu aku lukis eiffel tower, sedih do. Hodoh gila hahaha. Kekonon nak lukis ah, lepastu nak menganjing dengan orang yang aku pandai lukis lolz kelakar ah aku ni *tetiba* Btw aku tak lah suka melukis sangat tapi lately ni sejak cuti sekolah mula suka pula. Entah kenapa diriku berubah. And last but not least kalau dah bosan tahap gaban, buat solat sunat.

Well you know, bila duduk sesorang dalam bilik ni, sangat terasa diri tiada kawan. Seriously. Kawan aku hanya laptop, kipas dan makanan. Okay yang makanan tu forever my best friend okay. Hihi. Dia sentiasa bersama diriku dikala ku susah dan senang. Sayang makanan xx. TAH LAH AKU NI MEMANG CEPAT BOSAN DENGAN BENDA YANG ADA DEKAT SEKELILING AKU KE???? Jangan aku cepat bosan dengan suami aku nanti dahlah lolz tetiba sorry zayn lolz bajet dia suami aku je haha.

K tu je kot. Lepas ni nak buat gif, tengok running man. Kbye *lelambai tangan*