Hikhokkk
was posted at 5:21 PM with 0 comments
I'm in love w you.

Assalammualaikum stranger(s). Yeay dah start cuti lol. Yeke? idk, dah lama doh tak pergi sekolah. This week dengan last week mana pergi sekolah hihi. Like a boss je tak pergi sekolah. Lagipun le me buat cuti sendiri *jejoget* Kau boleh buat cenggitu? Tak boleh, sebab apa? Sebab aku je yang boleh buat muhahahahahaha *gelak bitch*

Tengok gif atas tu, eden yang buek, hoho. Ingat nak taruk perkataan tau dekat gif tu tapi aku buat gif tu tak guna photoshop c234567 blablabla tu. Sebab aku TeamForeverTakRetiGunaPhotoshop. *cough* Malas nak guna hashtag (#) sebab takde function *cough* Aku guna video converter jerw *flips kaki* Entah kenapa tetiba tangan gatal nak buat gif. Hmm tapi kalau la laptop ni aku yang punya dah lama dw photoshop. Sebab sometimes nak jugak terai eventho benda tu complicated, bagi aku la hihi.

Aku ada buat skin haritu, macam twitter punya. Faham tak? Camni, kau pergi twitter kau, lepastu tekan profile kau. Ahhh cemtu la aku buat. Then tetiba dekat post tu takleh letak older/newest post. Cuba banyak kali tapi takleh. So dah geram, aku campak laptop ni. Lol tak ah, dah geram aku lupakan je la code code semua tu -.- Menci k menci. Nampak sangat la yang aku ni cepat putus asa bila buat skin hoho. Kisah ke aku? Nanti aku pakai skin orang je la, pe susah en en en? Kalau rajin aku repair balik code tu. Tu pun kalau R > A > J > I > N

*genggam tangan zayn* Hmm apa lagi aku nak cerita eh? K takde benda dah. Just nak tayang gif tu je. Lepasni kalau aku buat gif lagi, aku show off kat kau eh blog ku sayang. Kbye.