He made my day :)
was posted at 6:10 PM with 0 comments
Assalammualaikum gaiz.

26th November. 11.32pm zizan ajak borak. Omg excited k, kau tahu kemain laju aku taip tau. Setiap minit aku tweet kat dia dengan harapan dia reply. Kalau tak reply, retweet or favourite pun jadilah. Tapi takde rezeki aku kot. Hmm. Masa aku tweet tu aku menghadap interection je. Tapi new interection tu semua member aku tweet, rt, favourites. Memberi aku harapan je. Ish..

This is the most pathetic tweet I've sent to him. Lolz. Actually semua tweet aku nampak sangat pathetic. Like seriously, I waiting him to reply my tweet tapi dia tak reply pun OMG so sad lolz.

Semalam, sebelum tidur nak main twitter dulu dalam bilik ah kekonon lepastu nak tidur. Tengah scroll TL tetiba ternampak Zizan reply tweet fans dia. K aku pun saja saja tweet dengan dia. Eleh aku dah tahu yang dia takkan balas then nak dekat 3 kali aku tweet and poff! HE REPLIED MY TWEET.

Like seriously tak sangka pun. Fuuu untungnya saya yang comel ni hihi. Masa 26th November tu berpuluh puluh tweet aku hantar dekat dia tapi satu pun dia tak nampak tapi semalam tweet tiga kali baru dia nampak haha. Dah bila dia replied my tweet, Put dengan Timah confirm ah jelly lolz. Dieorang pun dari haritu jugak tweet tapi sama, Zizan tak reply. Haha like seriously kesian gila dieorang semalam merayu rayu Zizan reply tweet dieorang hihi. Well yknow abang aku semak je kata aku batak sangat lolz who cares.

Hihi yknow, I can't stop smiling like an idoit right now. Dari malam tadi kot? Hihi pagi ni pun terasa nak senyum je memanjang hihi. K zizan dah reply, so bila turn zayn malik? Haha.