3rd
Boss-spongebob_large

Assalammualaikum. Still bagi salam, mana tahu ada orang terbaca blog ni pulak. Tapi rasa takde maybe? Hoho I dont even care *menari gangnam style* Me wanna said Selamat Hari Raya Aidiladha :) Nothing to do in home. Tengok tv much je, lepastu online, whatsapp hmmm makan makan makan makan makan and lastly makan. BORING... You know I love my lemak much :'* Bila datang sekolah cikgu suruh lari I will said "Cikgu habis la lemak saya. Susah payah saya kumpulkan" And my cikgu was like "-.- banyaklah kau" Hmm cikgu saya ada satu je. Ouh ouh, ada lagi 6 :) Orang yang muka sama cam saya. Mesti comel much depa yang lagi 6 tu xD Lol.

Weh nak keluar lah tapi macam malas. Dengar kengkawan keluar macam best. Tapi I malas how this? Lagipun mak mesti tak kasi... Well saya puteri lilin lol wtf.. But kiki cakap kita mesti fikir positif. Dieorang buat semua tu bersebab. Hmm.

Eh nak tahu, semalam around 11:56 like that after have a supper (rendang ayam sedap) nak bukak ah fone. Nak baca text Nad. Nak jadikan cerita AKU LUPA PATTERN UNLOCK dia. Nak dekat 20 kali aku cuba, eh yeke 20 kali? Haha bape bape kali je la. Tetiba dia stuck. Dah fone tu suruh masukkan email google kalau nak using tha fone like usual. Ah parah, aku tak ingat password google yang baru ku tukar itu haha lawak doh. Muka aku memey dah cuak dah.  Kau gila tak cuak, kalau fone kau rosak, kau bagitahu mak kau, mak kau diam je ke? Tak kan? Same goes here okay. Silap silap mak aku bagi khutbah raya sekali.

So masa tengah cuak tu, otak tetiba terfikir tutorial. ASAP on lappy. Pergh lama k cari. Semua tutorial takleh pakai. OMG rasa nak mati doh. Memang takleh tidur. Gila kau... Around 2:34 camtu cari cari and cari dan tetiba terjumpa satu tutorial ni. Tapi dia reset semua balik ah. Ah aku tak kisah janji aku leh pakai fone tu cam biasa. Aku pun apa lagi, cuba ah. Sambil mencuba tu, mohon kat Allah supaya fone elok balik. Boleh ke doa cemtu? Tah ah, aku memang sentiasa doa dekat Allah. kekadang nak biar cikgu yang dalam kelas tu keluar awal pun doa tau. Hihi. Hah sambung balik :3 Tetiba macam tak jalan auw tutorial tu. Ya Allah, rasa nak menangis :'(

Lepastu tetiba fone buat suprise! Haha, tetiba boleh. Fuuhhhh lega. Terima kasih Allah :'* Memang rasa bersyukur gila masa tu. Lepastu serik ah nak pakai pattern lock yang complicated. Al kisahnya aku buat pw yang complicated sebab akak aku dengan laki dia baca text aku. Siaa so kira geram aku pun buat ah gitu tapi jadi camni pulak -.- Hmm, ini menjadi kisah teladan untukku.

Masa fone stuck tu aku tak bagi tahu sesiapa. Takuit! Adik beradik aku dah ah takleh simpan rahsia -..-' And until now nobody know. Fuhh fuhh. *kesat peluh kat dahi* Ouh aku harap jugak ah sibling aku tak jumpa blog aku ni, mati aku kalau depa baca -..- Tapi thanks god ah aku boleh terfikir pasal nak carik tutor dia kat YT. Pahal ah aku tetiba fikir. Otak mula nak kecut la kot? Haha (Y)

Okay gotago now. Nak layan mohabbatein. Bye, Assalammualaikum.