2nd
1342407195323940_animate_large

Assalammualaikum.

Sekarang pukul 10:56 tapi saya tak tidur lagi. Biasa hari sekolah pukul 10:00 dah tidur. Habit :) Tapi hari ni tak, well esok tak sekolah. Haha awesome me (Y) Esok ada pertandingan bola keranjang *idk how to eja* and whatsoever. Aku tak terlibat. Budak comel tak boleh berpeluh hahahahhahahahahahahahahahahahaha pui! Malas lew. Then budak yang tak terlibat mesti buat kerja tah hape hape. Macam cari bahan untuk buku skrap/scrap *idk the ejaan* or berlatih untuk pertandingan MENARI TARIAN TRADISIONAL. HAHAHAHAH WTF. Aku tak datang masa pertandingan tu haha kelakar gila..... Me MENARI? Tarian Kpop boleh ah, tarian lain cowi lew. Pui cara cakaptaip macam aku boleh menari je.

Esok dah 4 hari aku tak datang. Hari Jumaat haritu pun aku tak datang. Me is so lazy. Tapi tapi tapi rasa rugi pun ada tak datang sekolah. Sebab kat rumah jadi kuli batak. Omg so sad :( Pity me. Well ma sista baru bersalin and my family asked me to do anything that they want. Huwargh, me so sad. Aku tak boleh melawan nanti masuk neraka. Sobs sobs cedih :( Lol pahal cam siaa ayat aku ni -.- K.

Everyday menghadap laptop. Kalau bosan online, tengok tv pulak. Dah bosan lagi, main dengan anak buah. TAPI TAK BEST. Dia bukan faham apa aku cakap. Baru 21 hari dia lahir. Mata pun kero je aku tengok -.- Lain la kalau dia dah besar. Dah boleh jalan, cakap. Memang tiap tiap hari aku main dengan dia. Hoho boleh jadi budak budak in a month or lebih... TAPI dia kecil lagi. Alangkah bahagianya aku ada twin. Maybe la bahagianya en? Haha cam sakai je -.- Okay haritu tengok Running Man tapi memang macam siot gila semua takde episod kedua. Why ouh why? Saje buat aku sakit jiwa menjerit dalam bilik macam orang mati laki..

Blog ouh blog, kau tahu aku dah pakai fone. Hihihihi. Gatal je aku nak pakai fone. Eleh, aku tahu kau jelly dengan aku sebab kau takde fone. Aku dah ada dah cekarang hihi.

Aku nak membebel sesorang ah dekat blog ni. Sumpah best. Okay jugak membebel sesorang dalam blog ni macam orang gila daripada cakap dengan dinding. Much better kot? Ouh ouh, aku suka cakap dengan benda tak hidup except dinding. Tak suka ahh. Dulu suka, tapi sekarang tak. Haritu masa main bola jaring dekat sekolah, suraiya tak layan aku jadi aku cakap dengan tiang bola jaring tu. OMG SO BEST. Dia memahami aku lebih daripada manusia. Andai sahaja aku boleh couple dengan dia. I wish so. Selasa nanti aku datang sekolah, benda pertama aku nak jumpa tiang bola jaring tu. Hihi wait for me k.

Haha k aku gila. Hewhew, well lepas PMR inilah jadinya. Gila tak tentu pasal. Well, im so weird. Weird people is so special you know haha k. Assalammualaikum.. Ouh ouh kejap, aku ada tandatangan ZAYN :)